Die Deutschlandstiftung Integration und TUI Stiftung starteten im November 2015 mit zusätzlicher Unterstützung von EDEKA, eHealth Africa, DHL und der Deutsche Bank das neue Projekt "Ich spreche
With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found
The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.
Was passiert bei einem Vulkanausbruch und wie funktioniert ein Navigationssystem? Viele naturwissenschaftliche und technische Phänomene lassen sich über spannende Geschichten erklären und erzählen.
… der Vermarktungsagentur VMS Hoffmann. Dort war sie für die crossmediale Vermarktung von national und international ausgerichteten Special-Interest-Magazinen, Websites und Events im Automobil- und…
Mark Cripps, The Economist’s EVP Brand and Digital Marketing, is convinced that marketing departments hold the key to the future of media companies. Tasked with among other things acquiring new
FIPP and VDZ’s 3rd annual Digital Innovators' Tour (DI Tour) to the US, takes place from 17 to 22 April 2016 and will take you to media and tech hot spots in San Francisco, Silicon Valley and Los
The preliminary agenda for the Digital Innovators’ Summit (DIS) in Berlin, Germany in March 2016 is now live with 36 confirmed speakers (and more to come).
Die Deutsche Konferenz für Verlags- und Content-Unternehmen startet mit 25 Speakern und über 150 Teilnehmern | Vorstellung exklusiver Studienergebnisse "Trends im Data Driven Content"