With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found
The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.
… statt mit jährlich zehn Ausgaben und widmet sich mit Themen-Specials aktuellen Innovations- und Transformationstrends. Zudem werden in der neu gegründeten Unit W3C neben dem Education-Zweig WIRED Campus…
… wachsenden Wirtschaftsportale gemacht. Mit dieser Erfahrung wird sie den Prozess der digitalen Transformation der Verlagsgruppe Handelsblatt maßgeblich mitgestalten und die digitale Strahlkraft der Marken…
By booking for the Digital Innovators’ Summit today, you will not only save €800+ on your delegate ticket but you will buy yourself an immersive learning experience second to none. DIS takes place
… das für uns heute? Auch in der neuen Gründerzeit brauchen wir die richtigen Rahmenbedingungen, um die Transformation unserer Verlage erfolgreich voranzutreiben. Das neue EU-Datenschutzrecht wird mit darüber…
Hubert Burda Media is continuing to eye international expansion through digital and recently brought in Martin Weiss, founder of the management consulting company Solon, as head of its Burda Digital
Keeping a very close eye on the media and the advertising industry is central to the role of Alina Hückelkamp. The Chief Strategy and Innovation Officer of Razorfish Germany is responsible for the
Mit einem prominent besetzten Panel zum Thema "Faszination Print" glänzte der Verband der Zeitschriftenverlage in Bayern (VZB) auch in diesem Jahr wieder auf den Medientagen München.