… Sie studierte Allgemeine und Vergleichende Literaturwissenschaft, Philosophie und Französisch in Berlin und Aix-en-Provence. Nach Praktika, u.a. beim Transit Verlag und bei dtv, arbeitete Lena Däuker nach…
… ihrem Team ist sie Ansprechpartnerin für Werbungtreibende und Agenturen in Norddeutschland, Westfalen, Berlin und einigen ostdeutschen Bundes-ländern.Roberto Sprengel, Geschäftsführer BM BRAND MEDIA, freut sich…
… für Focus erfolgreich vorangetrieben: die Umstellung auf den neuen Erscheinungstag, den Umzug nach Berlin und die Etablierung neuer redaktioneller Prozesse. Philipp Welte: "Ulrich Reitz hat diese drei…
With digital media evolving at an incredible pace, new platforms and business models emerge all the time. Sometimes it is hard to keep up with all the change, and not all the answers are to be found
Renée Kaplan joined the Financial Times in May 2015 as their first Head of Audience Engagement. Lisa Oberndorfer talked to her about her position entails and why media companies should invest in
The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue sources as well as creating new ones have brought about new opportunities.
Evan Ratliff is the co-founder, CEO, and editor of Atavist, a media and software company that produces a digital storytelling platform and an award-winning magazine and e-singles publishing arm, The