With the events industry generating multiple billions of dollars in turnover each year, it is an environment rich in opportunity for technological innovation to enhance the real-life experience.
Stefan Betzold ist Geschäftsführer BILD GmbH & Co. KG | Julia Wehrle wird COO BILD-Gruppe | Unter der Leitung von Donata Hopfen, 40, stellt die BILD-Gruppe ihre Verlagsgeschäftsführung zum 1.
…Petra Hornberger kommt zu Hubert Burda Media. Die 46-Jährige wird als Managing Director das Brandmanagement für die Wohnen-, Garten- und Haus-Marken (u.a. Mein schöner Garten, Wohnen & Garten, Das Haus) der…
… Handwerk mit tiefgreifendem, konzeptionellem Digital-Know-how verbindet", so Krischan Lehmann, Director Digital bei Condé Nast.Patzig war Stipendiat der Studienstiftung des deutschen Volkes und wurde in…
… hailed by Fast Company as the most innovative media company of the year. Jeremy Gilbert, the Post's Director of Strategic Initiatives is the man tasked with keeping The Washington Post ahead of its rivals in…
… ist ein profilierter Journalist und Digital-Stratege. Bevor er zu Condé Nast kam, war er Executive Director Digital Strategy der "The Guardian" Media Group in London und Chefredakteur von ZEIT…
Universal Music Group (UMG), with more than 50 labels, is the world leader in recorded music, music publishing and merchandising business, with a catalogue across all music genres "stretching
Nick Bell, VP of Content at Snap Inc., is the latest speaker to be added to the agenda for Digital Innovators’ Summit 2017 (DIS), bringing the total number of speakers to well over fifty.
… tool can often present many challenges to the brand.Here Sergio Liscia, Business Development Director of Wolters Kluwer Italy (who will speak at the Digital Innovators' Summit 2017) offers his take on…