Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

Bitte beachten Sie: Suchbegriffe unter einer Länge von %d Buchstaben werden ignoriert.
661 Treffer:
351. Oliver von Wersch geht neue berufliche Wege – und bleibt G+J in neuer Rolle verbunden
01.02.17, news
  Die Bereiche Growth Projects & Strategic Partnerships werden in Zukunft von Arne Wolter geleitet.  
352. How tech innovation will enrich event experiences
31.01.17, news
  With the events industry generating multiple billions of dollars in turnover each year, it is an environment rich in opportunity for technological innovation to enhance the real-life experience.  
353. BILD Personalien: Neue Struktur in der Verlagsgeschäftsführung
31.01.17, news
  Stefan Betzold ist Geschäftsführer BILD GmbH & Co. KG | Julia Wehrle wird COO BILD-Gruppe | Unter der Leitung von Donata Hopfen, 40, stellt die BILD-Gruppe ihre Verlagsgeschäftsführung zum 1.  
354. Petra Hornberger wird Managing Director bei BurdaHome
26.01.17, news
  …Petra Hornberger kommt zu Hubert Burda Media. Die 46-Jährige wird als Managing Director das Brandmanagement für die Wohnen-, Garten- und Haus-Marken (u.a. Mein schöner Garten, Wohnen & Garten, Das Haus) der…  
355. Johannes Patzig übernimmt Redaktionsleitung von GQ.de
26.01.17, news
  … Handwerk mit tiefgreifendem, konzeptionellem Digital-Know-how verbindet", so Krischan Lehmann, Director Digital bei Condé Nast.Patzig war Stipendiat der Studienstiftung des deutschen Volkes und wurde in…  
356. How The Washington Post drives editorial innovation
20.01.17, news
  … hailed by Fast Company as the most innovative media company of the year. Jeremy Gilbert, the Post's Director of Strategic Initiatives is the man tasked with keeping The Washington Post ahead of its rivals in…  
357. Wolfgang Blau wird President von Condé Nast International
16.01.17, news
  … ist ein profilierter Journalist und Digital-Stratege. Bevor er zu Condé Nast kam, war er Executive Director Digital Strategy der "The Guardian" Media Group in London und Chefredakteur von ZEIT…  
358. Lessons for publishers, from the music industry
12.01.17, news
  Universal Music Group (UMG), with more than 50 labels, is the world leader in recorded music, music publishing and merchandising business, with a catalogue across all music genres "stretching  
359. Nick Bell, Snap Inc., latest speaker to be added to DIS 2017 roster
09.01.17, news
  Nick Bell, VP of Content at Snap Inc., is the latest speaker to be added to the agenda for Digital Innovators’ Summit 2017 (DIS), bringing the total number of speakers to well over fifty.  
360. Why content marketing has become a key tool in customer acquisition
04.01.17, news
  … tool can often present many challenges to the brand.Here Sergio Liscia, Business Development Director of Wolters Kluwer Italy (who will speak at the Digital Innovators' Summit 2017) offers his take on…  
Suchergebnisse 351 bis 360 von 661