24 speakers from companies and brands such Axel Springer, Schibsted, Time Inc., Paris Match, The Economist, Fusion, Refinery29, the NYT's T-Brand Studio and Reuters Institute of Journalism have so
In the United States podcasts are “re-emerging” as a business model for publishers and unlike a few years ago, advertisers are now willing to bet on audio downloads, writes Ulrike Langer for the
Anyone in the UK who has downloaded the new iOS 9.1 update to their iPhone or iPad may have noticed one new feature - and no it’s not the middle finger emoji that everyone’s talking about. Chris
The Digital Innovators' Summit is a place to hear about the future of media and technology from the innovators who are driving change. Here are 7 leaders in media on why you should attend the event.
Chris Price talks to Future’s content and marketing director Nial Ferguson about licensing Gawker Media’s tech website, Gizmodo, and others in the UK and how this helps the company grow.
… zentralen Aussagen zur Branchenentwicklung vor, und Duncan Edwards, President and CEO Hearst Magazines International, adressiert die internationalen Trends und Herausforderungen der Branche.
Und im…
…Neue PRINT&more: Pressefreiheit auf Publishers' Summit und Night plus die "Faszination People-Magazine" | Mit: Yahya Alaous, Detlef Braun, Anja Brinckmann, Britta Heidemann, Christian Krug, Patricia Riekel, Paul Sahner…
… en, und das ist auch die Stärke unserer gesamten Industrie: Wir verkaufen über 2,5 Milliarden Magazine pro Jahr." erläutert Philipp Welte, Vorstand Hubert Burda Media. Zusammen, so…
Seit vielen Jahren ist die Medienbranche in Aufruhr wegen der
Digitalisierung. Vielfach gehen Auflagen zurück, Erlöse schrumpfen.
Aber das gilt nicht überall. Welche Erfolgsrezepte gibt es? //
Nach über 12 Jahren bei BCN hat sich Geschäftsführer Andreas Schilling (51) dazu entschlossen, das Unternehmen zum Jahresende zu verlassen, um sich außerhalb des Konzerns einer neuen beruflichen