In der Tagesroutine des Vertriebs regiert der Zeitdruck. Jeder muss an seinem Arbeitsplatz konkrete Aufgaben zeitgerecht erledigen. Dabei wird für den Einzelnen das Zusammenspiel der vertrieblichen…
Der Mobile und App-Markt boomt. Laut einer Schätzung von Statista könnten 2013 in Deutschland rund 2,4 Milliarden Euro mit oder durch Apps umgesetzt werden. 1,6 Milliarden im Bereich E-Commerce und…
CEO of GroupM France Pierre Conte shares his views on where the advertising industry is headed, and what excites him about the future of the industry...
Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.
As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…
We’re excited to announce that the programme for this year’s Digital Innovators’ Summit is largely complete. Join some 500 expected international delegates in Berlin on 24 and 25 March to learn,…
Having spent more than 15 years running cross-media, digital content and technology platform companies, two years ago Tom Bureau co-founded the Immediate Media Co in the UK. We speak to Tom ahead of…
Sabine Voss wechselt nach 13 Jahren, seit 2006 als stellvertretende Geschäftsführerin der Deutschen Fachpresse, zum Berliner Fachmedienhaus BauNetz Media. Dort wird sie zukünftig für den Bereich…
Der Fachverband der Publikumszeitschriften im VDZ hat auf seiner gestrigen Vorstandssitzung in Hamburg die neue Ausrichtung und die modernisierte Struktur des Arbeitskreises Pressemarkt Vertrieb…