Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

611 Treffer:
471. Oliver Eckert leitet "BurdaForward"
09.07.15, news
  …Die Vermarktungseinheit Tomorrow Focus Media agiert künftig unter dem neuen Namen ForwardAdGroup | Neues Unternehmen erreicht mehr als 25 Millionen Internetnutzer in Deutschland  
472. NOAH Conference - Special offer for VDZ members
22.05.15, news
  Speakers include Eric Schmidt, Oliver Samwer, Arianna Huffington, Henry Blodget, Martin Sorrell, Martin Schulz, Sigmar Gabriel, Mathias Döpfner and many more  
473. Maurizio Gambarini wird neuer Fotochef bei BILD am SONNTAG
20.05.15, news
  … Zuvor arbeitete Gambarini für die "ddp", die "Süddeutsche Zeitung", den "Focus" sowie den "Kölner Express". Von 1992 bis 1997 war er bereits als Fotograf in…  
474. Marcus Lucas und Andreas Laux werden stellvertretende Chefredakteure von GQ Gentlemen’s Quarterly
15.04.15, news
  … Vor seiner Zeit bei GQ war Andreas Laux Leiter des Kultur- und Gesellschaftsressorts von Focus Online. Als freier Redakteur und Autor arbeitete der Diplom-Journalist und Absolvent der Deutschen…  
475. Burda stärkt internationales Geschäft
14.04.15, news
  … der digitalen Initiativen von Hubert Burda Media. Seit 2002 ist er im Aufsichtsrat der Tomorrow Focus AG tätig. Martin Weiss ist Absolvent der London School of Economics und der Harvard University  
476. 40th FIPP World Congress Toronto - 4 Events, 3 Days, 1 Place
06.04.15, news
  … mobile content strategies.The Innovation Forum: participate in this hands-on speaker-and-seminar forum focused entirely on innovations – and how to innovate – in magazine media publishing. It provides…  
477. Paid content models: lessons learned
24.03.15, news
  In a double session dedicated to paid content this morning at the Digital Innovators' Summit, Kelly Leach, CEO, Piano Media, used publishing examples to demonstrate how these models are being  
478. BBC Good Food on innovation in advertising
24.03.15, news
  … morning at the Digital Innovators’ Summit about how the BBC offers innovative advertising solutions, focusing particularly on the company’s BBC Good Food brand  
479. Pinterest head of international on how to get discovered and drive traffic
23.03.15, news
  …tt Crystal, Pinterest’s head of international, spoke today at the Digital Innovators’ Summit about Pinterest, focusing on the company’s vision, how it works and how to make the most of the platform  
480. Hearst exec on positioning brands for international growth
23.03.15, news
  Hearst Magazines International (HMI) is a global company with a footprint to match: 280 websites worldwide, 295,091,901 total uniques worldwide, 2.3bn page views worldwide and a presence in 47  
Suchergebnisse 471 bis 480 von 611