Miroslava Duma, the founder of digital publishing company, Buro 24/7, on working with luxury brands, offline ventures and her company’s rapid expansion.
… Stylist und Creative Producer u.a. für das "SZ Magazin", "Gala" und "Business Vogue" tätig war.Michaela Mielke, Herausgeberin von ALLEGRA und Gründungs-Chefredakteurin von…
… Wechsel nach Berlin arbeitete Corinna Kassner bereits für Condé Nast: Als Sales Director Digital von VOGUE war sie unter anderem für die Entwicklung, Konzeption und Umsetzung von digitalen und crossmedialen…
The explosion of news and other types of content (from media players and user-generated, for example grassroots movements) has had a profound impact on content consumption habits.
…Andrea Latten steigt zum Advertising Director für VOGUE und AD Architectural Digest auf. In dieser Rolle verantwortet die 33-Jährige die Vermarktung der beiden Premiumtitel. Andrea Latten berichtet direkt an Susanne…
In the United States podcasts are “re-emerging” as a business model for publishers and unlike a few years ago, advertisers are now willing to bet on audio downloads, writes Ulrike Langer for the
… Digital Officer of Condé Nast International with responsibility for the digital growth of Vogue, Vanity Fair, Wired and other famous media brands in 28 markets around the world, it was…
… Julia von Boehm ihre Karriere an der Seite von Carine Roitfeld, der sie später zur französischen "Vogue" folgte. Seit 2010 arbeitet sie als Stylistin und Moderedakteurin in New York und berät und stylt…