Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

1151 Treffer:
481. How Axel Springer came back from the dead
20.03.18, news
  From being described as an “internet midget” losing hundreds of millions a mere 17 years ago, Axel Springer managed to rebuild itself into a digital publishing powerhouse. Dr. Andreas Wiele,  
482. Relevanz statt Reichweite, hochwertiger Inhalt statt Beliebigkeit
20.03.18, news
  Bilanz des ersten Tages des Digital Innovators' Summit  
483. DIS 2018: What now with Facebook and the digital media business model?
20.03.18, news
  The relationship between publishers and platforms, and in particular Facebook, was never far from conversation at several sessions at FIPP and VDZ’s Digital Innovators’ Summit in Berlin.  
484. How Blockchain could revitalise the media
20.03.18, news
  … impact on both the way they publish and monetise content.  
485. Transforming Hong Kong’s newspaper of record to build a digital powerhouse
19.03.18, news
  … in legacy processes with old ways of looking at content and distribution. In his presentation he outlined…  
486. Get ready for the Amazonification of media
19.03.18, news
  …In a world where content distribution has gone digital, we are witnessing the death of industrial marketing - paving…  
487. Springwise report on AI and the future of work released at DIS
19.03.18, news
  On the first day of the Digital Innovators' Summit in Berlin Linda Ligios, Managing Editor of the Springwise innovation intelligence company, revealed the findings of a new innovation report into AI  
488. Digital Innovators' Summit: „Content meets Technology in Berlin”
19.03.18, news
  11. Digital Innovators’ Summit heute in Berlin gestartet | Internationale Medienhäuser und Tech-Companies präsentieren Geschäftsmodelle, innovative Fallstudien, KI- und Blockchain-Trends | 60  
489. „Absolut inakzeptabel“
15.03.18, news
  VDZ Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer tritt entschieden für Verlegerstandpunkte auf der medienpolitischen Tagung von ver.di und DGB ein  
490. Content, Context, Conversion: Wie sich Mobile monetarisieren lässt
14.03.18, news
  Neue Fachkonferenz „Monetize Mobile Media“ der VDZ Akademie und der Akademie der Deutschen Medien  
Suchergebnisse 481 bis 490 von 1151