Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

230 Treffer:
181. Media Hack Day Q&A with Jan Bechler: Publishers, this is how hackathons can work for you
22.01.15, news
  Jan Bechler is a serial entrepreneur and online evangelist. We talk to Jan about the value of hackathons to media owners, and about the topic for the next Media Hackday.  
182. Be Part of the DIS Hackathon 21-22 March 2015
06.01.15, news
  … companies that want to support and gain awareness with the developer, designer and hacker community, sponsoring Media Hack Day is a great way to do it. Please contact Birgit Altstoetter in Berlin or…  
183. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
08.12.14, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
184. Paid Content: "One size does not fit all" - Q&A with Kelly Leach, CEO of Piano Media
13.11.14, news
  Kelly Leach, the new CEO of Piano Media with Press+ and former senior executive at the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her experience with it.  
185. Der lange Weg zur Freiheit
03.11.14, news
  Farida Nekzad kämpft auch in Deutschland für Pressefreiheit, Gerechtigkeit und eine pluralistische Öffentlichkeit in Afghanistan  
186. Why Publishers Need to Pay Attention to Smartwatches
14.09.14, news
  Smartwatches are the new generation of mobile. In just a few years, half of app interactions will come from wearables, predicts Gartner – publishers should make sure that they get their piece of this  
187. Gruner + Jahr: Neue Führungsstruktur in den Food-Redaktionen
10.07.14, news
  Jan Spielhagen wird Chefredakteur ESSEN & TRINKEN  
188. Kommunikationslösungen für B2B-Märkte: Kongress der Deutschen Fachpresse nimmt individuelle Kundenbedürfnisse in den Blick
15.05.14, news
  Jahreskongress der deutschen Fachmedienbranche mit über 550 Besuchern erfolgreich ausgerichtet | Thema: "Erfolgreiche Kommunikationslösungen für B2B-Märkte" | Zahlreiche Keynotes zeigen individuelle  
189. Starke Medienmarken sind unverzichtbar
12.05.14, news
  Über die Dankbarkeit der Menschen, einer Marke vertrauen zu können, und über den Wert von starken Medienmarken in einer digitalen Welt. Fachmedien sind in den Märkten Leuchttürme der Orientierung  
190. Keys to publishing on Facebook discussed at Digital Innovators’ Summit
24.03.14, news
  Andy Mitchell, director, partnerships, Facebook, USA, gave advice to attendees at the Digital Innovators’ Summit today on how to get the most out of Facebook for their companies and brands.  
Suchergebnisse 181 bis 190 von 230