Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

747 Treffer:
531. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
07.01.15, news
  David Nussbaum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.  
532. Im Zeichen von Freiheit und Aufbruch
22.12.14, news
  Neue Ausgabe 4/2014 der PRINT&more nimmt Publishers' Summit und Night sowie Tech Summit in den Fokus | Roland Jahn, Katarzyna Mol-Wolf, Sabine Bartels und Peter Turi im Interview  
533. Zwei neue Geschäftsführerinnen im nationalen Mediengeschäft von Burda
22.12.14, news
  … berufen. Mit sofortiger Wirkung übernimmt Elisabeth Varn (35) die Geschäftsführung der Burda Magazine Holding GmbH und wird damit in erster Linie verantwortlich für die kaufmännische Steuerung des…  
534. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
08.12.14, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
535. Julia Brinckman wird Chefredakteurin von FÜR SIE
03.12.14, news
  … Die 43jährige kommt von der Funke Mediengruppe, wo sie als stellvertretende Chefredakteurin für die Magazine Hörzu, Hörzu Wissen, TV Digital und Gong tätig ist. Sie wird die neue Aufgabe im 1. Halbjahr 2015…  
536. Ingrid Rose wird journalistisches Mitglied der Geschäftsleitung der Mediengruppe KLAMBT
26.11.14, news
  Oliver Opitz zukünftig Chefredakteur von "OK" und "IN"  
537. Europe’s magazine publishers welcome new president for their representation
14.11.14, news
  …Members of the European Magazine Media Association, EMMA, welcome Auke Visser as the new EMMA President, effective as from today. He succeeds David J. Hanger, who is retiring following his nine-year tenure as President…  
538. Paid Content: "One size does not fit all" - Q&A with Kelly Leach, CEO of Piano Media
13.11.14, news
  Kelly Leach, the new CEO of Piano Media with Press+ and former senior executive at the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her experience with it.  
539. "New spirit in magazines" – Publishers' Summit 2014
10.11.14, news
  … beim Publishers’ Summit 2014 gleich zu Beginn: Es gibt einen weltweiten "new spirit in magazines" und die besten Zeitschriften kommen aus Deutschland! Da dürften die Verleger-Kollegen…  
540. Bilanz des 1. Kongresstages "Publishers Summit" | VDZ-Präsident Prof. Dr. Hubert Burda: "New spirit in magazines"
06.11.14, news
  Verleger optimistisch / Politiker sprechen sich für einheitlichen Mehrwertsteuersatz auf Presseprodukte aus  
Suchergebnisse 531 bis 540 von 747