David Nussbaum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.
Neue Ausgabe 4/2014 der PRINT&more nimmt Publishers' Summit und Night sowie Tech Summit in den Fokus | Roland Jahn, Katarzyna Mol-Wolf, Sabine Bartels und Peter Turi im Interview
… berufen. Mit sofortiger Wirkung übernimmt Elisabeth Varn (35) die Geschäftsführung der Burda Magazine Holding GmbH und wird damit in erster Linie verantwortlich für die kaufmännische Steuerung des…
The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.
… Die 43jährige kommt von der Funke Mediengruppe, wo sie als stellvertretende Chefredakteurin für die Magazine Hörzu, Hörzu Wissen, TV Digital und Gong tätig ist. Sie wird die neue Aufgabe im 1. Halbjahr 2015…
…Members of the European Magazine Media Association, EMMA, welcome Auke Visser as the new EMMA President, effective as from today. He succeeds David J. Hanger, who is retiring following his nine-year tenure as President…
Kelly Leach, the new CEO of Piano Media with Press+ and former senior executive at the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her experience with it.
… beim Publishers’ Summit 2014 gleich zu Beginn: Es gibt einen weltweiten "new spirit in magazines" und die besten Zeitschriften kommen aus Deutschland! Da dürften die Verleger-Kollegen…