Daniel Knapp, director of advertising research at IHS Technology talks to us about social media, data and advertising (including the logic behind Facebook’s acquisition of WhatsApp) and more.
As marketing budgets continue to shift, we take a look at the latest advertising trends and where budgets will be focused in the rest of 2014 and beyond…
…We’re excited to announce that the programme for this year’s Digital Innovators’ Summit is largely complete. Join some 500 expected international delegates in Berlin on 24 and 25 March to learn, network and get inspired.
…Having spent more than 15 years running cross-media, digital content and technology platform companies, two years ago Tom Bureau co-founded the Immediate Media Co in the UK. We speak to Tom ahead of his talk at the DIS.
… Direktgeschäft weiterhin schlagkräftig bearbeitet werden. Und: wichtige Zukunftsthemen wie der Vertrieb digitaler Produkte und die Kommunikation mit den Zielgruppen rücken stärker in den Blickpunkt
"Diese…
…Die Gelegenheit ist günstig, die Digitalisierung der Medien weiter voran zu treiben. Grund dafür ist die Fülle von neuen Geschäftsmöglichkeiten, die deutsche Start-ups derzeit entwickeln. Die Verlage haben dies erkannt…
… Ditz gewinnt der SPIEGEL den besten Mann für eine der wichtigsten Aufgaben der kommenden Jahre: das digitale Angebot des SPIEGEL mit einem völlig neuen Konzept noch attraktiver, noch erfolgreicher zu…
Joseph Wade, the BAFTA-winning filmmaker and director of creative advertising agency Don't Panic, identifies some of the key ingredients to making success branded video content that people really