Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

104 Treffer:
81. "Presse: Stark im Einzelhandel" – neuer Flyer vorgestellt!
19.08.15, news
  Der Verkauf von Presse hat viele Vorteile für den Handel. Welche genau, das stellt eindrucksvoll ein ganz neuer Einzelhandles-Flyer vor, den der Grosso-Verband jetzt in einer Auflage 80.000  
82. 7. VDZ Distribution Summit: Programm 2015 jetzt online
01.06.15, news
  Veröffentlichung des Programms: Innovative Themen für das Vertriebs-Geschäft von morgen präsentiert von über 30 Referenten etablierter und neuer Unternehmen | Jetzt Early Bird Rate bis 31. Juli 2015  
83. Master Classes zu Transformation und Innovation von WIRED Germany und Hyper Island
22.05.15, news
  Sonderkonditionen für VDZ-Mitglieder  
84. Read our in-depth DIS 2015 special report
16.04.15, news
  One lasting impression from this year’s Digital Innovators’ Summit (DIS) in Berlin, Germany was that multi-platform strategies for magazine media companies are starting to bear fruit. See why.  
85. "100 Friends" - Study visit of young journalists to Estonia
12.03.15, news
  Dedicated to the 100th anniversary of the Republic of Estonia in 2018  
86. WIRED Germany und Hyper Island starten Master Classes zu Transformation und Innovation
26.02.15, news
  Sonderkonditionen für VDZ-Mitglieder  
87. How to Use Data to Drive Your Media Business Forward: Q&A with Lutz Finger of LinkedIn
23.02.15, news
  Lutz Finger talks about how the promise of big data lies in making the wishes and habits of customers visible so they can be acted on.  
88. “Getting comfortable being uncomfortable” - Q&A with Justin Ferrell of Stanford d.school
10.02.15, news
  Justin Ferrell of the Hasso Plattner Institute of Design at Stanford (d.school), talks about the value of multi-disciplinary approaches and some of the other principles of innovations that the  
89. Why Media Companies Can Learn from the Likes of BMW: Q&A with Alan South
10.02.15, news
  Alan South talks about the move from the physical to combined physical/digital world and what it means from an innovation perspective.  
90. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
24.01.15, news
  EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
Suchergebnisse 81 bis 90 von 104