Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

950 Treffer:
251. DISummit: Media innovations you will hear about at DIS 2020
27.02.20, external
  Our standard rate offer, saving €200 per ticket, ends Monday. Sign up now  
252. Fachpresse: Von Roboterjournalismus bis zu Business Strategien
24.02.20, external
  Im Letter 1/2020 geht es unter anderen um neue Arbeitsweisen und Geschäftsstrategien / Neue Start-up-Seite im Magazin  
253. FUNKE: Christian Siebert wird Leiter des neuen Geschäftsbereichs FUNKE ONE
21.02.20, news
  Sebastian Kadas übernimmt als Chief Product Officer die Produktentwicklung und Strategie der FUNKE MEDIENGRUPPE  
254. Fachpresse: Büro Bardohn neues Fördermitglied
19.02.20, external
  Die Deutsche Fachpresse begrüßt mit Büro Bardohn ein neues Fördermitglied.  
255. FUNKE Logistik: Ingo Blank wird Leiter des neuen Geschäftsbereichs Post
18.02.20, news
  FUNKE Logistik besetzt Schlüsselpositionen mit den erfahrenen Logistikexperten Ingo Blank, Eckhard Jung und Andreas Hohmann  
256. DISummit: Doris Ke, Founder at Business of Women, on opportunities for publishers in China
18.02.20, external
  …Doris Ke, Founder at Business of Women, is an authority on the intricacies of the Chinese media and ecommerce worlds. At DIS 2020 she will be discussing social media growth hacking, and the  lessons media companies can…  
257. DISummit: Oliver von Wersch, founder of vonwerschpartner on GDPR, consent and digital media
17.02.20, external
  At DIS 2020 Oliver von Wersch, the founder of media consultants vonwerschpartner and a veteran of several high profile European publishers, will attempt to bring some clarity to GDPR.  
258. DISummit: Rebekah Billingsley, Global Innovation Director, Cedar Communications, UK, on AI’s role in content strategy
17.02.20, external
  Rebekah Billingsley is Global Innovation Director, Cedar Communications a UK based company that has innovated in the use of the new generation of data tools.  
259. DISummit: Medium’s Scott Lamb on building relationships with readers
17.02.20, external
  Scott Lamb explains Medium’s publishing strength and the centrality of building relationships between readers and editorial entities. He also looks back at his time at BuzzFeed and offers his views  
260. Condé Nast: André Pollmann ist neuer Markenchef der GQ, Joko Winterscheidt wird Chief Curiosity Officer (CCO)
28.01.20, news
  Michalis Pantelouris als neuer stellv. Chief Creative Director und Johannes Patzig als Head of Editorial bilden das neue Set-up bei GQ Gentlemen’s Quarterly  
Suchergebnisse 251 bis 260 von 950