Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

544 Treffer:
401. Print Ad Reliant Business to Multi-Channel Subscriptions: Q&A with Natasha Christie-Miller, CEO of EMAP
24.01.15, news
  EMAP has transformed from a declining advertising dependent print business to a growing multichannel subscription business.  
402. Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W
07.01.15, news
  David Nussbaum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company.  
403. Im Zeichen von Freiheit und Aufbruch
22.12.14, news
  … Tech Summit in den Fokus | Roland Jahn, Katarzyna Mol-Wolf, Sabine Bartels und Peter Turi im Interview  
404. Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review
08.12.14, news
  The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  
405. B2B-Entscheideranalyse 2014/15
04.12.14, news
  Fachmedien sind wichtigste berufliche Informationsquelle für professionelle Entscheider  
406. Paid Content: "One size does not fit all" - Q&A with Kelly Leach, CEO of Piano Media
13.11.14, news
  Kelly Leach, the new CEO of Piano Media with Press+ and former senior executive at the Wall Street Journal, provides insights into paid content and shares her experience with it.  
407. Taking brands international: Q&A with Gary Ellis, Chief Digital Officer of Hearst Magazines International
05.11.14, news
  Responsible for content, technology, operations and strategy for the digital side of Hearst Magazines International, we asked CDO Gary Ellis about his approach to digital, mobile and video in the  
408. "Im Anzeigenmarkt weht ein rauer Wind"
28.10.14, news
  …Zeitschriften steigern Jahr für Jahr ihre Gesamtreichweite: Interview zum Zeitschriftenmarkt mit Stephan Scherzer, VDZ-Hauptgeschäftsführer - erschienen in promedia 11/2014. Auch wenn aktuelle Meldungen von…  
409. "Gleiche Bedingungen für alle in der EU tätigen Unternehmen"
24.10.14, news
  Ralph Dommermuth über Gründermentalität, Netzpolitik und Verschlüsselung  
410. Freiheit und Vielfalt als Fundament der Zeitschriftenlandschaft
09.10.14, news
  …Neue Ausgabe 3/2014 der PRINT&more mit Autoren und Interviewpartnern wie Nikolaus von der Decken, Ralph Dommermuth, Dr. Rainer Esser, Norbert Froitzheim, Peter Höpfner, Marion Horn, Dr. Jochen Kalka, Philipp Lahm,…  
Suchergebnisse 401 bis 410 von 544