Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

376 Treffer:
261. How Bloomberg innovates at the intersection of media and technology to create new revenue opportunities
02.02.17, news
  Bloomberg is one of the largest and most influential business media organisations in the world. It is also one of the most agile when it comes to innovation.   
262. Deutschland hat die vielfältigste Presselandschaft
13.01.17, news
  VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer im dpa-Jahresendgespräch  
263. Autozeitschriften – dosiertes Gasgeben gefragt
12.01.17, news
  … darf kein gedrucktes Internet mehr sein", meint Tim Ramms von "auto motor und sport" und Michael Köckritz von "ramp" sagt: "Unsere Beziehung zum Auto hat die…  
264. Vom Bulli-Fahrer bis zum Bugatti-Fan
12.01.17, news
  Zeitschriftenverlage entdecken neue männliche Zielgruppen | PRINT&more 4/2016 stellt das Zeitschriftensegment "Männermagazine" vor  
265. Köln.Sport Verlag GmbH
09.12.16, external
http://www.koelnsport.de   … AnfangsbuchstabeK, Köln.Sport, Verlag, GmbH  
266. Innenministerkonferenz und Deutscher Presserat einigen sich auf Wiedereinführung des bundeseinheitlichen Presseausweises
01.12.16, news
  … verlässlicher Presseausweis", so der für dieses Projekt federführende Minister für Inneres und Sport aus Niedersachsen, Boris Pistorius. Der aktuelle IMK-Vorsitzende, Saarlands Innenminister Klaus…  
267. How data and Artificial Intelligence are changing publishing
29.11.16, news
  … produce thousands of local content pieces, especially in areas, where data is the base - for example sport results. AI is highly effective when working within templates that enable it to create variants of…  
268. How data and Artificial Intelligence are changing publishing
29.11.16, news
  … produce thousands of local content pieces, especially in areas, where data is the base - for example sport results. AI is highly effective when working within templates that enable it to create variants of…  
269. How digital technology and social media are creating new opportunities for independent South American media companies
25.11.16, news
  Independent publishers in South America face a host of problems that their counterparts in the northern hemisphere generally don’t have to worry about.  
270. How digital technology and social media are creating new opportunities for independent South American media companies
25.11.16, news
  … an old printing shop, FOBERA, ran by my grandfather, Alberto Fontevecchia, where he started editing sports magazines tied to Argentina's major football teams. He then partnered with my father, Jorge…  
Suchergebnisse 261 bis 270 von 376