In der neuen Media-Analyse gewinnt das TV-Supplement Prisma mit seinen vier Regionalausgaben insgesamt 610.000 Leser, entsprechend rund elf Prozent gegenüber der Vorstudie hinzu. Die Reichweite
Gastbeitrag von Prof. Dr. Christoph Fiedler, VDZ-Geschäftsführer Europa- und Medienpolitik, Chairman Legal Affairs EMMA | erschienen in textintern am 10. Januar 2020
Nielsen-Werbeumsatz: Für den Stern weist die Nielsen-Statistik im Oktober Bruttowerbeeinnahmen von 11,4 Millionen Euro aus. Damit ist das G+J-Flaggschiff nicht nur umsatzstärkste
Patrick Fischer, who joined the company in January 2019 as Chief Business Officer, is the man charged with taking Onefootball’s strategy forward in the coming years. At DIS 2020 he will focus on the
It has been a very busy 2019 for Wondery with a cash investment of $10 million arriving during a year in which many of the company’s high profile storytelling creations, including The Mysterious Mr
The Amazon-owned livestreaming video platform has become an increasingly attractive option for both brands and media companies who want to engage with young audiences.