Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

410 Treffer:
101. textintern: Medienpolitischer Ausblick auf 2020 aus Zeitschriftensicht
13.01.20, news
  Gastbeitrag von Prof. Dr. Christoph Fiedler, VDZ-Geschäftsführer Europa- und Medienpolitik, Chairman Legal Affairs EMMA | erschienen in textintern am 10. Januar 2020  
102. DISummit: Hazel Baker, Global Head of UGC Newsgathering at Reuters on user-generated content and the challenge of deep fakes
29.11.19, external
  Hazel Baker is Global Head of UGC Newsgathering at Reuters, and leads a team which sources user-generated content from across the globe. At DIS2020, she will be focusing on the process Reuters  
103. Gruner + Jahr: Die Magazine der Wissen-Gruppe bekommen eine gemeinsame Chefredaktion
25.11.19, news
  Vom 1. Januar 2020 an verantworten Jens Schröder und Markus Wolff gemeinschaftlich die Titel rund um GEO und P.M.  
104. Fachpresse: Der neue Letter ist da!
22.11.19, external
  … die Transformation bei mi connect und in unserem Special dreht sich alles um das Thema Software. Vorfreude…  
105. DISummit: Patrick Fischer on how Onefootball is winning with personalised content
04.11.19, external
  Patrick Fischer, who joined the company in January 2019 as Chief Business Officer, is the man charged with taking Onefootball’s strategy forward in the coming years. At DIS 2020 he will focus on the  
106. DISummit: Burkhard Leimbrock, Commercial Director at Twitch for EMEA, on the evolution of the livestreaming platform
01.11.19, external
  The Amazon-owned livestreaming video platform has become an increasingly attractive option for both brands and media companies who want to engage with young audiences.  
107. DISummit: Hatebase’s Timothy Quinn on the rise of hate speech and what the media can do to counter it
29.10.19, external
  At DIS 2020, Timothy will be explaining why hate speech is increasing and what his company and its clients can do to identify and counter it. Here he outlines why companies  
108. DISummit: Facebook debuts news section
25.10.19, external
  Facebook’s long promised olive branch to publishers has arrived in the US.  
109. DISummit: Why live events are an essential part of any magazine media strategy in 2019
14.10.19, external
  … media saturation may be contributing to the renewed interest in “real-world”, face-to-face encounters. “For…  
110. Editorial Media: B2B-Studie: Passendes Umfeld verbessert Werbeakzeptanz und Werbewirkung
11.10.19, external
  Für den Nutzer relevante und zur Anzeige passende Umfelder tragen deutlich zur Erhöhung der Wirkung von Fachwerbung bei, die auf berufsbezogenen Online-Portalen ausgespielt wird. Das ist das  
Suchergebnisse 101 bis 110 von 410