Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

1151 Treffer:
321. FUNKE: Axel Telzerow wird Chefredakteur für Verbraucherthemen bei FUNKE ONE
26.02.20, news
  FUNKE baut den journalistischen Bereich „Verbraucherthemen” weiter aus. Axel Telzerow wird neuer Chefredakteur für das Segment.  
322. FUNKE: Christian Siebert wird Leiter des neuen Geschäftsbereichs FUNKE ONE
21.02.20, news
  Sebastian Kadas übernimmt als Chief Product Officer die Produktentwicklung und Strategie der FUNKE MEDIENGRUPPE  
323. Content und Monetarisierung
18.02.20, news
  Rückblick auf den Digital Innovators' Summit 2019 | Kongressbericht aus PRINT&more 1/2019  
324. Erfolgsstrategien und Innovationen für den digitalen Wandel in Medienhäusern
18.02.20, news
  Digital Innovators' Summit 2020: VDZ und FIPP laden zum internationalen Branchentreffen am 24. und 25. März in Berlin  
325. DISummit: Doris Ke, Founder at Business of Women, on opportunities for publishers in China
18.02.20, external
  Doris Ke, Founder at Business of Women, is an authority on the intricacies of the Chinese media and ecommerce worlds. At DIS 2020 she will be discussing social media growth hacking, and the  lessons  
326. DISummit: Erica Anderson, Executive Producer Vox Media on building multiple media channels
18.02.20, external
  Erica Anderson is among those who have made the move from tech giant to innovative publisher. At DIS 2020 Erica will talk about how to build new media brands and products across multiple,  
327. DISummit: Oliver von Wersch, founder of vonwerschpartner on GDPR, consent and digital media
17.02.20, external
  At DIS 2020 Oliver von Wersch, the founder of media consultants vonwerschpartner and a veteran of several high profile European publishers, will attempt to bring some clarity to GDPR.  
328. DISummit: Rebekah Billingsley, Global Innovation Director, Cedar Communications, UK, on AI’s role in content strategy
17.02.20, external
  Rebekah Billingsley is Global Innovation Director, Cedar Communications a UK based company that has innovated in the use of the new generation of data tools.  
329. DISummit: Medium’s Scott Lamb on building relationships with readers
17.02.20, external
  Scott Lamb explains Medium’s publishing strength and the centrality of building relationships between readers and editorial entities. He also looks back at his time at BuzzFeed and offers his views  
330. Indie-Mags: lebendige Kreativszene mit hoher Schaffenskraft
16.02.20, news
  Unabhängige Blattmacher lieben Print und setzen Trends | PRINT&more stellte das Zeitschriftensegment „Independent Magazines“ vor.  
Suchergebnisse 321 bis 330 von 1151