Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

5574 Treffer:
3721. Why some innovators are more successful than others
26.10.15, news
  If you want to find out how news-driven media brands are innovating in 2015 there really is no better place to start than Lucy Küng’s excellent book Innovators in Digital News.  
3722. "Redaktionelle Inhalte sind unsere DNA"
26.10.15, news
  Verleger wollen ihre großen Reichweiten im Web und Mobile besser monitarisieren: Interview mit Stephan Scherzer, Hauptgeschäft€sführer des Verbands Deutscher Zeitschrift€enverleger (VDZ) - erschienen  
3723. Ad trends and the battle for consumers’ attention
26.10.15, news
  Keeping a very close eye on the media and the advertising industry is central to the role of Alina Hückelkamp. The Chief Strategy and Innovation Officer of Razorfish Germany is responsible for the  
3724. Podcast revival in full swing
26.10.15, news
  In the United States podcasts are “re-emerging” as a business model for publishers and unlike a few years ago, advertisers are now willing to bet on audio downloads, writes Ulrike Langer for the  
3725. Apple News goes live in the UK and Australia with iOS 9.1
26.10.15, news
  Anyone in the UK who has downloaded the new iOS 9.1 update to their iPhone or iPad may have noticed one new feature - and no it’s not the middle finger emoji that everyone’s talking about. Chris  
3726. 7 business leaders on why you should be at DIS 2016
26.10.15, news
  The Digital Innovators' Summit is a place to hear about the future of media and technology from the innovators who are driving change. Here are 7 leaders in media on why you should attend the event.  
3727. DIS catch-up: Future Plc’s Nial Ferguson talks partnering for growth
26.10.15, news
  Chris Price talks to Future’s content and marketing director Nial Ferguson about licensing Gawker Media’s tech website, Gizmodo, and others in the UK and how this helps the company grow.  
3728. Der VZB auf den Medientagen München – Faszination Print?!
26.10.15, news
  Mit einem prominent besetzten Panel zum Thema "Faszination Print" glänzte der Verband der Zeitschriftenverlage in Bayern (VZB) auch in diesem Jahr wieder auf den Medientagen München.  
3729. Die Vermessung des Digitalgeschäfts: Fachverlage setzten auf Kennzahlen
23.10.15, news
  Fast alle Fachverlage setzen Schlüsselkennzahlen ein, um Ziele und Erfolge ihrer digitalen Geschäfte zu messen. Das ist das Ergebnis der neuesten Blitzumfrage der Kommission Digitale Medien der  
3730. Kerstin Weng übernimmt Instyle-Chefredaktion von Annette Weber
23.10.15, news
  Annette Weber, seit 2007 Chefredakteurin von Instyle, seit 1995 bei Burda, übergibt die Chefredaktion von Deutschlands auflagenstärkstem exklusivem Fashionmagazin und dessen digitalen Auftritten an  
Suchergebnisse 3721 bis 3730 von 5574