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Nachrichten Print & Digital

VDZ, Publikumszeitschriften, Print und Digital

Der Sales- und Marketing-Experte verstärkt ab sofort als Director Sales & Business Development den Geschäftsbereich Print und Digitale Medien beim…

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Editorial Media, Brand Safety, Umfeld, Qualität

Interview mit Dirk Engel, Marktforscher, Hochschuldozent und Medienexperte: Als Ursache für ein steigendes Brand Safety-Risiko gelten vor allem…

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DISummit, Apple, Journalismus, Zeitschrift

Andreas Heimann, dpa, im Gespräch mit VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über den neuen Abo-Dienst für Nachrichten von Apple | erschienen bei

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DISummit, Content, Individualisierung, Monetarisierung

Digital Innovators' Summit 2019: Publisher schauen mit Zuversicht in die Zukunft

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DISummit, Apple, Subscription

At a live event on Monday afternoon, Apple launched its USD$9.99 per month news and magazine subscription platform, something like a Spotify for…

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DISummit, New York Times, Personalisation

The last session of the first day at DIS featured Nick Rockwell, the CTO of New York Times. He took as his theme ‘News in the Age of Algorithmic…

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DISummit, Vogue, Condé Nast

On 28 January Condé Naste launched Vogue Business – an online B2B title aimed at fashion industry executives. Editor Lauren Indvik told DIS 2019 why…

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DISummit, FIPP, Innovation in Media World Report

The tenth anniversary edition of the ‘Innovation in Media World Report’ was introduced to 500 media executives from more than 40 nations at the…

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DISummit, Axel Springer, work cultures, journalism

It is not only necessary for media companies to change their work cultures to fight for the future of journalism, the media industry needs to work…

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DISummit, Paid Content, Bloomberg

Paid content has been a surprising success for Bloomberg after launching a paywall in May last year. The next target is to double their subscriptions…

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DISummit, VDZ, FIPP, platform

How do you take a world renowned print brand and transform it into a multi-platform media company? That was the task facing Vince Errico, when he took…

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DISummit, VDZ, FIPP, M&A

Keeping up with the demands of digital innovation as well as ever changing media marketplaces, has lead to a boom in mergers and acquisitions.

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DISummit, VDZ, FIPP, Digital

12. Digital Innovators’ Summit in Berlin gestartet | 60 Top-Speaker | 550 Teilnehmer aus 40 Nationen

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EHASTRA, Presse-Grosso, Vertrieb, Einzelhandel

Ab 1. April: VDZ und Bundesverband Presse-Grosso stellen neue Struktur für die Präsentation von Zeitungen und Zeitschriften vor

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Editorial Media, Fake News, Social Media

Es ist einer der meistunterschätzten Social Media-Trends der letzten Jahre: Die Kommunikation findet immer öfter im Verborgenen statt. Nachdem in den…

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