Ihr direkter
Weg zu uns.

Navigation
Seite weiterempfehlen

Ergebnisliste

3696 Treffer:
2791. How FT ‘integrates audiences into journalistic process’
11.01.16, news
  … talked to her about her position entails and why media companies should invest in their audience.  
2792. Centaur Media CEO Andria Vidler on innovation in B2B media
11.01.16, news
  …The last few years have been challenging ones for B2B media owners, but there are signs that revitalising old revenue…  
2793. Atavist: Applying best-of-breed storytelling principles in a digital world
11.01.16, news
  …an Ratliff is the co-founder, CEO, and editor of Atavist, a media and software company that produces a digital…  
2794. Ad blocking? Oliver von Wersch explains G+J’s experimental approach
11.01.16, news
  The publication of the report into ad blocking by Adobe and PageFair last summer, ignited a passionate online debate about how publishers should approach serving display ads especially to mobile  
2795. DI Tour (April 2016): Experience a new wave of media innovation in LA
11.01.16, news
  … will be 100 per cent on innovation: technology, media, business models and more.  
2796. Who will win at the 2016 digital publishing game, and why?
11.01.16, news
  …  Tanja Aitamurto, Brown Institute of Media Innovation•    Martin Weiss,…  
2797. Online Marketing Rockstars Festival 2016
05.01.16, news
  … zukunftsweisende Unternehmen, u.a. waren schon Mediakraft, Sociomantic und Yieldify dabei. Speaking-Slots…  
2798. Jahresvorschau Medienpolitik 2016
05.01.16, news
  Der skeptische Optimismus der Prognose für 2015 (PRINT&more 4/2014) war nicht ganz unberechtigt. Drohende massive Verschlechterungen in den Bereichen Datenverarbeitung, Werbefreiheit und Urheberrecht  
2799. Jetzt anmelden: YOUNG PROFESSIONALS' MEDIA ACADEMY 2016
05.01.16, news
  … das große Interesse an der Young Professionals' Media Academy (YPMA) der Deutschen Fachpresse.  
2800. Zwischen Werbeblockern, Internetriesen und Feinden der Pressefreiheit
04.01.16, news
  Für die deutschen Zeitschriftenverlage war 2015 kein einfaches Jahr. Doch die Zuversicht in der Branche ist ungebrochen. VDZ-Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer im Interview mit der Deutschen  
Suchergebnisse 2791 bis 2800 von 3696